~ThAnx 2 aLL bLoGgErS~



GONG BADAK: seorang kanak-kanak yang yang berumur_________(isi sendiri) telah di jumpai tergantung di jemuran oleh seorang saksi iaitu Miss F (bercermin mata dan nama terpaksa dirahsiakan sebab beliau tak nak glamor).
Kejadian tersebut disedari oleh saksi ketika beliau termenung di jendela aka tingkap kerana memikirkan paper exam yang seterusnya yang akan tiba.
Saksi menyatakan bahawa "Saya tak tahu kala saya nampok budak tu duk tergantung molek dekat tempat sidai baju tu, saya mula-mula tak sangka pon ingatkan baju sape tapi bila saya tengok betul-betul anak saing saya".
Menurut saksi kedua Miss I beliau ternampak ibu kanak-kanak mengeluarkan kanak-kanak itu dari mesin basuh. Saksi terakhir iaitu Miss K ternampak ketika beliau berjalan-jalan menuju ke kafe, beliau telah mengambil tindakan dengan mengambil gambar dan menghantar ke pihak berkuasa.
Seterusnya pihak berkuasa telah mengambil tindakan terhadap ibu yang zalim tersebut.
Setelah disoal siasat ibu kanak-kanak tersebut mengaku bahawa dia tertekan dengan sikap anaknya yang degil kerana tidak mahu mandi setelah sekian lama.
Tambahan pula, ibu kanak-kanak tersebut sedang tertekan menghadapi peperiksaan akhir yang sangat susah.
Ibu tersebut akan dikenakan hukumuan ta'zir sekiranya didapati bersalah.
Pihak wartawan telah mendapat gambar tersebut dari sumber-sumber yang boleh dipercayai mengenai kanak-kanak tersebut. Disini disertakan gambar-gambar kanak-kanak tersebut dan ibunya sekali.
kesinambungan dr berita ini akan diteruskn oleh 


ni la "kanak-kanak" yang tergantung tersebut...



ini pula ibu "kanak-kanak" tersebut..

5 comments:

hahah...memang panas entry ni..bca pun smbil berpeluh ni..paannnaassss sungguh :p

x dop keje la awok2 ni...

sungguh sy xsgka berita penyidaian bayi kalr kunin itu sdg tersebar du udm..
berjaga2 kpd ibubapa bayi itu...
pak guard sdg mencari anda.

eeeenduuu

lumrah manusia mmg cmtu cik zaireen..ahahah ;D